اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

تیم کوک ظاهراً تصمیم گرفته یکبار دیگر و درست در روزی که فروش تبلت ۱۲.۹ اینچی شرکت تحت رهبری اش موسوم به آیپد پرو آغاز شده، جدالی لفظی را با کمپانی رقیب یعنی مایکروسافت شروع نماید.

او که در جمع دانشجویان و فرهیختگان دانشگاه “ترینیتی” ایرلند حضور یافته بود با صراحت نوت بوک-تبلت اهالی ردموند که با نام سرفس بوک شناخته می شود و نمایشگری ۱۳.۵ اینچی دارد را مورد حمله قرار داد و اظهار داشت: «با دستگاهی طرف هستیم که به سختی تلاش می کند کارهای بسیاری را انجام دهد، سعی دارد تبلت باشد و در عین حال می خواهد نقش یک لپ تاپ را نیز ایفا کند و البته در انجام کارهای هیچ یک از این دو مورد هم موفق نیست. این دیوایس به نوعی یک نیرنگ به حساب می آید.»

بقیه در ادامه مطلب

گفتنی است که این اولین باری نیست که کوک خانواده ی محصولات سرفس را به صورت لفظی به چالش می کشد. سه سال پیش نیز مدیر عامل برند ساکن کوپرتینو در اظهار نظر دیگری گفته بود «سرفس ها گیج کننده و غیر کاربردی هستند».

در سمت دیگر ماجرا تیم کوک اندکی قبل محصول شرکت خودش یعنی آیپد پرو که به باور بسیاری آمده تا رده ی محصولات هیبریدی مبتنی بر ویندوز تحت تاثیرش قرار گیرند را مورد ستایش قرار داده بود و گفته بود در زمان حاضر و با وجود دستگاه های این چنینی دیگر دلیلی ندارد تا کسی کامپیوتر شخصی بخرد.

کوک علیرغم تنزل بازار آیپد خصوصاً پس از عرضه ی آیفون ۶ پلاس و ۶ اس پلاس هنوز هم باور دارد که با ارائه ی آیپد پرو تبلت های کمپانی متبوعش دوباره روندی رو به رشد پیدا خواهند کرد و فروششان سیری صعودی را در پیش خواهد گرفت. وی برای اینکه کاربردی بودن دستگاه مذکور را یادآوری کند در جریان سفرش به ایرلند گفته است که هم اکنون و در طول این مسافرت تنها با خود یک آیپد پرو و یک آیفون به همراه آورده و تمامی کارهایش را با همین دو گجت انجام می دهد.

بد نیست یادآور شویم مدیر عامل اپل امروز صحبت هایی را نیز در رابطه با تکامل سرویس پرداخت کمپانی اش صورت داده بود.

شایان ذکر است با وجود اظهار نظرهای قدری غیر منطقی تیم کوک بسیاری از سایت های تخصصی در بررسی های خود آیپد پرو را ابزاری مناسب طراحان و گرافیست ها دانسته و باور دارند این دستگاه هنوز توانایی جایگزینی با کامپیوترهای شخصی را ندارد. نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید همانطور که تیم کوک می گوید آیپد ۱۲.۹ اینچی قادر خواهد بود رونق را به بازار تبلت ها بازگرداند.

منبع : digiato

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی