اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

اکنون که اپل سرانجام از آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی خود رونمایی کرده است، تولید کنندگان سوم شخص می توانند عرضه لوازم جانبی برای این محصول را آغاز کنند.
بقیه در ادامه مطلب

لاجیتک در این میان در زمره نخستین سازندگانی به شمار می رود که لوازم جانبی سری Create را برای iPad Pro معرفی کرده است، البته تحت برند جدید خود به نام Logi.

نخستین محصول Logi Create Backlit Keyboard Case نام دارد که مثل یک قاب اطراف تبلت را گرفته و از امکاناتی مثل دکمه های چراغ دار و میانبر های اختصاصی برای iOS بهره می برد.

LogiCreate نخستین ابزار جانبی است که برای اتصال ساده و سریع از کانکتور هوشمند ارائه شده در iPad Pro استفاده می کند و مثل نمونه های مرسوم، دردسر های جفت شدن از طریق بلوتوث را نخواهد داشت.

علاوه بر این، با چنین روشی وظیفه تامین نیروی ابزار جانبی نیز بر عهده آیپد خواهد بود و کاربر دیگر از بابت اتمام شارژ در هنگام استفاده نگرانی نخواهد داشت.

هرچند Logi Create Backlit Keyboard به اندازه مدل رسمی ۱۶۹ دلاری عرضه شده توسط اپل ظرافت ندارد، اما سازنده در عوض برای آن قیمت ۱۴۹ دلار را در نظر گرفته که اندکی ارزانتر از کیبورد ساخت اپل است.

محصول دوم نیز یک قاب محافظ ۷۹ دلاری است که Logi Create Protective Case نام دارد و با استفاده از آن می توانید iPad Pro را در حالت های متفاوت روی میز قرار دهید.

  • ۹۴/۰۸/۲۱
  • Tablet-Mobile

لوازم جانبی iPad Pro

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی