اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

هرچه به روز مراسم رسمی رونمایی از اسمارت فون جدید هوآوی P9 نزدیک می شویم. اطلاعات و تصاویر بیشتری راجع به آن منتشر می شود. خود شرکت سازنده هم سهمی در درز این اطلاعات ایفا می کند تا از این طریق هیجان را در میان طرفداران افزایش دهد.

تا به امروز برخی مشخصات فنی این تلفن هوشمند به طور غیر رسمی آشکار شده بود، اما حالا خود کمپانی پوستری جدید منتشر کرده و در آن به شکل آشکاری به دوربین دوگانه اسمارت فون یاد شده اشاره کرده است. البته پیش از این نیز از روی تصاویر لو رفته از این موضوع باخبر بودیم، اما حالا دیگر شک و تردیدی در صحت آن باقی نمی ماند.

بقیه در ادامه مطلب

هیچ بعید نیست تا روز آغاز مراسم رونمایی، یعنی ۶ آوریل (۱۸ فروردین ۹۵)، پوسترهای بیشتری از جانب کمپانی چینی منتشر شود تا قابلیت هایی دیگری از این محصول را آشکار سازد.

بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که ساعاتی قبل منتشر شده، هوآوی P9 مجهز به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و ۳ گیگابایت رم است. کمپانی چینی پردازنده هشت هسته ای HiSilicon Kirin 950 برای این محصول خود در نظر گرفته و گفته می شود ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. هنوز مشخص نیست که این اسمارت فون از درگاه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند یا خیر.

ضمناً‌ مطابق شنیده ها دوربین دوگانه پشتی مجهز به دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی وظیفه تامین انرژی لازم برای آن را بر عهده خواهد داشت. انتظار می رود این موبایل با اندروید مارشملو و رابط کاربری اختصاصی هوآوی به بازار عرضه شود.

منبع : digiato

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی