اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

سامسونگ به زودی گلکسی S7 اکتیو را رونمایی می کند

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۷ ب.ظ

سال گذشته، خبری از مقاومت گلکسی S6 و نمونه Edge آن در برابر آب نبود و کاربرانی که به این ویژگی نیاز داشتند، مجبور شدند به سراغ نمونه اکتیو از گلکسی S6 بروند.


بقیه در ادامه مطلب

امسال، سامسونگ ویژگی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را به گلکسی S7 و S7 Edge افزود ولی اکنون وب سایت «سم موبایل» گزارش می دهد که شرکت کره ای مورد بحث، به زودی نسخه اکتیو از گلکسی S7 را نیز رونمایی خواهد کرد.

در هفته گذشته خبر رسیده بود که سامسونگ، در حال توسعه موبایلی با شماره مدل «SM-G891A» بوده که به احتمال زیاد، مربوط به گلکسی اس ۷ اکتیو است. اکنون ولی در آخرین نسخه از اپلیکیشن «Samsung Level»، که به شکل رسمی از سوی خود شرکت کره ای منتشر می شود، نام Galaxy S7 Active اکتیو نیز دیده شده که گواهی است بر وجود همین تلفن هوشمند.

در سال های اخیر، معمولا چنین بوده که سامسونگ حدود دو ماه پس از رونمایی از پرچمدار خود، نمونه اکتیو آن را نیز ارائه می دهد. با توجه به تصویری که اکنون SamMobile منتشر نموده، می توان انتظار معرفی دستگاه مورد بحث را در هفته های آتی داشت.

گلکسی S6 Active از طریق اپراتور AT&T در ایالات متحده به دست کاربران رسید و مشخصات سخت افزاری آن نیز تفاوتی با نسخه استاندارد نداشت. اکنون نیز انتظار می رود که این تلفن هوشمند هم با همان سخت افزار گلکسی S7، اما بدنه ای مقاوم تر به بازار عرضه شود.

منبع : digiato


  • ۹۵/۰۱/۰۹
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی