اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت 7 را فهمید

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ب.ظ

گرچه سامسونگ به دلیل انفجار و آتش سوزی های پیاپی، دو فراخوان جمع آوری برای موبایل گلکسی نوت 7 صادر کرد و در نهایت مجبور به جمع آوری این فبلت پرچمدار از بازار شد، اما تا پیش از این قادر به شبیه سازی انفجار در آزمایشگاه خود نبود.

حالا بنابر گزارش های تازه، سامسونگ به صورت دقیق توانسته به مشکلات مربوط به باتری گلکسی نوت 7 پی ببرد؛ مشکلی که هزینه ای 5 میلیارد دلاری روی دست کره ای ها گذاشت و علاوه بر این، اعتماد مشتریان را نیز خدشه دار کرد.

سامسونگ می گوید که نتایج بررسی های خود را با مقامات و Korea Testing Laboratory به اشتراک گذاشته است. این کمپانی همچنین وعده داده که گزارشی دقیق راجع به دلیل آتش سوزی و انفجار گلکسی نوت 7 را تا پایان سال جاری میلادی منتشر کند اما ظاهراً در حال حاضر، آمادگی لازم برای به اشتراک گذاری نتایج بررسی های خود با عموم را ندارد.

اوایل ماه جاری میلادی، در گزارشی گفته شد که طراحی اشتباه باتری های مورد استفاده در گلکسی نوت 7، دلیل اصلی بروز آتش سوزی و انفجار آنها بوده است. سامسونگ ظاهراً به دنبال باتری های باریک با بیشترین گنجایش ممکن بوده تا بتواند فبلتی باریک با عمر باتری بالا را به دست مشتریان برساند؛ اما هیچ چیز آنطور که برنامه ریزی شده بود، پیش نرفته است.

  • ۹۵/۰۹/۲۷
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۱)

بلکه سری بعدی بدون ایراد باشه و مثل همیشه قوی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی