اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

گوشی جدید HTC رقیب سری نوت سامسونگ خواهد بود

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۴۱ ب.ظ

شایعه شده که شرکت HTC می‌خواهد سه گوشی جدید راهی بازار کند که با اسم رمز Ocean Master، Ocean Note و Ocean Smart در حال ساخت هستند. امروز شایعات جدیدی از مدل Ocean Note منتشر شده که به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین مدل از بین این سه گوشی باشد.

شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی Ocean Note در رنگ‌های سیاه، سفید و آبی راهی بازار می‌شود. همچنین از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند که سیم کارت اول ۴G و سیم‌کارت دوم ۳G خواهد بود. همچنین گفته شده که این گوشی جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم ندارد.

بقیه در ادامه مطلب

احتمال می‌رود که گوشی Ocean Note در تاریخ ۲۳ دی ماه معرفی شود و گفته شده که این محصول دوربین فوق‌العاده‌ای خواهد داشت که از بین تمام گوشی‌های سایت DxOMark بهتر خواهد بود و حتی عملکرد بهتری نسبت گوشی پیکسل شرکت گوگل دارد.


انتظار داریم که در آینده خبرهای بیشتری هم از گوشی HTC 11 بشنویم که قرار است پرچم‌دار این شرکت برای سال آینده باشد. حتی به نظر می‌رسد که گوشی HTC One X10 هم تا مدتی دیگر معرفی شود. شایعات می‌گویند که این گوشی صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد و تراشه‌ی مدیاتک Helio P10 روی آن قرار گرفته است. سه گیگابایت رم و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی هم روی این گوشی قرار گرفته است.

منبع: digikalamag

  • ۹۵/۱۰/۱۳
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی