اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

هوآوی نوا 2 و نوا 2 پلاس معرفی شدند

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ب.ظ

نسل دوم گوشی‌های سری نوا هوآوی معرفی شدند. سال گذشته استقبال خوبی از گوشی‌های نوا و نوا پلاس توسط علاقه‌مندان به عمل آمد و همین باعث شد هوآوی نسل جدید این گوشی‌ها را با مشخصات بهتر و قوی‌تر معرفی کند. یکی از ویژگی‌های کلیدی این دو گوشی بهره‌مندی از دوربین دوگانه است.

دوربین دوگانه در قاب پشتی قرار گرفته و شامل یک لنز 12 مگاپیکسلی و یک لنز 8 مگاپیکسلی می‌شود. قابلیت‌هایی مثل زوم اپتیکال و حالت پرتره نیز در این دوربین وجود دارد. نکته جالب اما استفاده از دوربین 20 مگاپیکسلی در جلو گوشی است. این در حالی است که دوربین سلفی پی 10 هوآوی تنها 8 مگاپیکسل بود!

بقیه در ادامه مطلب

اندازه صفحه نمایش هوآوی نوا 2 ،5 اینچ و هوآوی نوا 2 پلاس، 5.5 اینچ است. هر دو صفحه نمایش از نوع LTPS LCD بوده و دارای رزولوشن 1080p هستند. بدنه هر دو گوشی نیز فلزی است.

ضخامت این دو گوشی تنها 6.9 میلی‌متر است. در نوا 2 از باتری 2950 و در نوا 2 پلاس از باتری 3340 میلی‌آمپری استفاده شده است. در نسل اول این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 625 استفاده شده بود ولی در نسل جدید پردازنده Kirin 659 جایگزین آن شده.

این دو گوشی دارای 4 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی هستند. قیمت نوا 2، 365 دلار و قیمت نوا 2 پلاس 420 دلار خواهد بود. عرضه این گوشی از 16 ژوئن آغاز می‌شود.
منبع: دیجی‌رو
  • ۹۶/۰۳/۰۷
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی