اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

گلکسی جی 2 پرو 2018 در بنچمارک Geekbench رویت شد

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ق.ظ

گوشی‌های سری جی سامسونگ به دلیل قیمت پایین‌تر و مقرون به صرفه‌ بودن، مورد توجه بسیاری از کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. سامسونگ نیز با توجه به همین موضوع هر ساله نسخه‌های جدید گوشی‌های این سری را معرفی و عرضه می‌کند. یکی از گوشی‌های سری جی سامسونگ که 2 سال پیش معرفی شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت گلکسی جی 2 پرو بود.

امروز گوشی رده پایین جدید سامسونگ در بنچمارک Geekbench مورد تست قرار گرفت و همانند سایر گوشی‌های تست شده در این بنچمارک، اطلاعاتی از آن فاش شد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

با توجه به نتیجه تست گلکسی جی 2 پرو 2018 به چیپست اسنپدراگون 430، 1.5 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 7.1.1 مجهز خواهد بود. انتظار می‌رفت تا سامسونگ در گوشی‌های جدید خود از نسخه 8 سیستم عامل اندروید استفاده نماید، اما گویا علاوه بر گوشی‌های سری A سال 2018 ، گلکسی جی 2 پرو نیز به نسخه قبلی اندروید مجهز خواهد بود.

در شایعات قیمت احتمالی جی 2 پرو 2018 حدود 150 دلار اعلام شده که یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2018 خواهد بود. با توجه به خبرها احتمالا در سه ماهه اول سال 2018 شاهد معرفی رده پایین جدید سامسونگ و عرضه آن در بازار خواهیم بود.

منبع: دیجی رو

ایران مهاجر 

  • ۹۶/۰۸/۲۶
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی