اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

چند روز از انتشار نسخه آزمایشی اندروید 8 برای پرچمدار جدید نوکیا یعنی نوکیا 8 گذشته است. حال این کمپانی قصد دارد تا نسخه آزمایشی اندروید اوریو را برای نوکیا 6 نیز منتشر نماید. HMD Global اعلام کرده که تمام گوشی‌های این کمپانی که در سال 2017 معرفی شده‌اند تا پایان سال جاری میلادی نسخه 8 سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.

دیروز کاربری در حساب توییتر یکی از مسئولان HMD Global در مورد زمان انتشار نسخه آزمایشی اندروید 8 برای نوکیا 6 سوال کرده بود که Juho Sarvikas در جواب گفت به زودی نسخه بتا برای این گوشی منتشر خواهد شد.

نوکیا در زمان معرفی گوشی‌های خود در ماه مارس اعلام کرده بود محصولات نوکیا پشتیبانی سریع و منظم نرم افزاری خواهند داشت. چیزی که کمپانی فنلاندی تاکنون به آن عمل کرده و هر ماه شاهد انتشار پچ‌های امنیتی و به روز رسانی‌های نرم افزاری برای نوکیا 3 ، نوکیا 5 ، نوکیا 6 و نوکیا 8 بوده‌ایم. در صورت ادامه پشتیبانی مناسب HMD Global از محصولات خود، تمایل کاربران برای تهیه گوشی‌های این کمپانی افزایش می‌یابد و می‌توان انتظار داشت در سال‌های آینده نوکیا به روزهای خوب خود بازگردد.

خبرهای بیشتر در مورد گوشی‌های نوکیا را در لینک زیر مطالعه نمایید:
اخبار نوکیا
  • ۹۶/۰۸/۲۹
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی