اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

تصاویر و مشخصات نوا 3؛ میان رده جدید هواوی

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۸ ب.ظ

نوا 3

در روزهای گذشته خبرهایی در مورد گوشی نوا 3 در وبسایت‌های چینی منتشر شده که در این خبرها به مشخصات و ظاهر احتمالی میان رده جدید هواوی پرداخته‌ شده است. امروز تصاویر جدیدی از این گوشی در وبسایت TENAA منتشر شد که ظاهر احتمالی این گوشی را برای علاقه‌مندان مشخص می‌کند.

همانطور که مشاهده می‌کنید نوا 3 همانند نسل قبلی خود از دوربین دوگانه بهره می‌برد. مهمترین تغییر در ظاهر این گوشی مربوط به کم شدن حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش و انتقال حسگر اثرانگشت از قاب پشتی به دکمه هوم در قاب جلویی است. با کاهش حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش احتمالا نسبت تصویر نمایشگر به 18:9 تغییر یافته است. البته احتمال دارد در ماه‌های آینده و تا پیش از معرفی نوا 3 شاهد تغییراتی در ظاهر آن باشیم.

همانطور که اشاره شد امروز میان رده جدید هواوی در وبسایت TENAA رویت شد که علاوه بر تصاویر، مشخصاتی از آن نیز فاش شد که آنها را در جدول زیر مشاهده می‌نمایید:

با توجه به مشخصات منتشر شده از نوا 3 ، در می‌یابیم میان رده جدید هواوی نیز همانند نسل‌های قبلی خود دوربین‌های قدرتمندی دارد. از طرفی طراحی جدید و دوربین دوگانه سلفی به جذابیت‌های این گوشی می‌افزاید. قطعا امسال نیز همانند سال گذشته شاهد معرفی میان رده‌های سری نوا در دو نسخه با نام‌های نوا 3 و نوا 3 پلاس خواهیم بود. در هفته‌های آینده خبرهای کامل‌تری از این گوشی منتشر خواهد شد، برای پیگیری جدیدترین خبرها در مورد محصولات هواوی با دیجی‌رو همراه باشید.

  • ۹۶/۰۹/۰۲
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی