اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

نخستین تصاویر اپو آر 13 منتشر شد

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ب.ظ

اپو یکی از بزرگترین کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در کشور چین است که در سال‌های اخیر نیز تواسنته با عرضه گوشی‌های خود، نامی در بازار جهانی دست و پا کند. در این بین کارشناسان همواره به ظاهر مشابه محصولات این کمپانی با کمپانی‌های بزرگ مانند اپل وسامسونگ ایراد گرفته‌اند. امروز تصاویر جدیدی از گوشی جدید این کمپانی با نام اپو آر 13 منتشر شد که ظاهر مشابهی با آیفون 10 دارد.

همانطور که مشاهده می‌کنید قاب پشتی و جلویی این گوشی مشابه آیفون ایکس است و اپو با تغییر بسیار کمی در پرچمدار اپل، گوشی خود را تولید کرده که قطعا این کار با واکنش منفی کاربران مواجه خواهد شد. البته در کشورهای بازار هدف اپو مانند هند ، چین مالزی و دیگر کشورهای مرکزی و شرقی این مسئله اهمیت چندانی برای کاربران ندارد. بیشترین آمار فروش محصولات اپو مربوط به کشورهای آسیای مرکزی است.

در خبرها آمده که اپو آر 13 احتمالا در اوایل سال 2018 رونمایی خواهد شد. خبری در مورد مشخصات و زمان عرضه این گوشی در دسترس نیست ولی با توجه به ظاهر مشابه آیفون ایکس انتظار می‌رود اپو ار 13 به سخت افزار قدرتمندی نیز مجهز شود. در روزهای آینده خبرهای بیشتری راجع به این گوشی منتشر خواهد شد که ما را بیشتر با ظاهر و مشخصات آن آشنا می‌کنند. برای پیگیری جدیدترین خبرها در مورد محصولات اپو با دیجی‌رو همراه باشید.

  • ۹۶/۰۹/۰۳
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی