اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

تصاویر جدیدی از میزو ام 6 اس منتشر شد

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۴ ب.ظ

میزو ام 6 اس

کمپانی چینی میزو تابستان امسال از گوشی میان رده جدید خود با نام ام 6 رونمایی کرد. حال این کمپانی قصد دارد تا نسخه جدیدی از این گوشی را با نام ام 6 اس تا پایان سال 2017 معرفی و عرضه نماید.

امروزتصاویری از میزو ام 6 اس منتشر شد که قاب جلویی و کناری این گوشی را نشان می‌دهند.

همانطور که در تصاویر مشخص است بیشتر قاب جلویی گوشی به نمایشگر آن اختصاص دارد و حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش نازک هستند، البته در مقایسه با برخی گوشی‌های چینی دیگر مانند اپو A79 حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش کمی بیشتر است.

نکته جالب در تصاویر منتشر شده مربوط به مکان حسگر اثرانگشت این گوشی است که در قاب کناری به چشم می‌خورد. تصویری از قاب پشتیام 6 اس منتشر نشده ولی همانند نسل قبلی این گوشی یعنی ام 5 اس خبری از دوربین دوگانه نیست و در قاب پشتی لنز تکی دوربین همراه با فلش LED قرار خواهند داشت.

نسل قبلی ام 6 اس یعنی میزو ام 5 اس در ماه فوریه امسال معرفی و عرضه شد، ولی گویا کمپانی چینی قصد دارد روز 20 دسامبر از نسل جدید میان رده خود رونمایی کند و تا پایان سال 2017 آن را عرضه کند.

  • ۹۶/۰۹/۰۷
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی