اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

گلکسی اس 9

سال 2017 رو به پایان است و تمامی کمپانی‌های بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند از پرچمداران خود رونمایی کرده‌اند. چند هفته‌ای است که شایعاتی در مورد پرچمداران سال آینده این کمپانی‌ها به گوش می‌رسد. امروز گزارشی منتشر شده که طبق آن سامسونگ و ال جی پرچمداران خود را زودتر از سال گذشته معرفی خواهند کرد.

سامسونگ مدت‌هاست در حال کار روی گوشی‌های جدید سری اس خود با نام‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس است. ال جی نیز در تدارک عرضه نسل جدید گوشی‌های سری جی خود با نام جی 7 می‌باشد. بر اساس گزارشی که BusinessKorea منتشر کرده سامسونگ و ال جی در تلاش هستند تا پرچمداران خود را در زمانی زودتر نسبت به سال گذشته معرفی و عرضه نمایند. بر همین اساس احتمال رونمایی از پرچمداران این دو کمپانی کره‌ای در رویداد CES 2018 در ماه فوریه وجود دارد.

بر اساس آخرین شایعات گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از طراحی زیباتری نسبت به نسل‌های قبلی خود بهره می‌برند. احتمالا شاهد به کار گیری صفحه نمایش‌های سراسری با نسبت تصویر 18.5:9 و رزولوشن +QHD در این دو گوشی خواهیم بود. از لحاظ سخت افزاری نیز پرچمداران امسال سری اس سامسونگ به چیپست اسنپدراگون 845، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند بود.

اما اطلاعات در مورد ال جی جی 7 بسیار محدود است و تنها در خبرها آمده که پرچمدار جدید ال جی به چیپست اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد که همانند سال گذشته ال جی در جی 7 مجبور به استفاده از چیپست‌ سال گذشته کوآلکام یعنی اسنپدراگون 835 شود. برای پیگیری آخرین خبرها در مورد گلکسی اس 9 ، گلکسی اس 9 پلاس و ال جی جی 7 با دیجی‌رو همراه باشید.

  • ۹۶/۰۹/۰۸
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی