اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

آیپد 9.7 2018

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها اپل قصد دارد تا ارزان‌ترین نسخه آیپد 9.7 اینچی را در سال 2018 عرضه نماید. سال گذشته شاهد رونمایی از نسخه 2017 آیپد 9.7 بودیم که با قیمت 329 دلار عرضه شد و استقبال علاقه‌مندان را به دنبال داشت.

یکی از مهمترین دلایل استقبال از آیپد 9.7 قیمت مناسب آن بود. حال به نظر می‌رسد اپل به دنبال عرضه تبلت مقرون به صرفه دیگری از سری 9.7 خود است تا بازار تبلت‌ها را تسخیر نماید.

بر اساس گزارش منتشر شده زمان معرفی احتمالی آیپد 9.7 2018 ماه آپریل تا ژوئن خواهد بود. احتمالا پس از عرضه این تبلت و با توجه به قیمت مناسبش شاهد استقبال خوبی از آن خواهیم بود. البته باید در نظر گرفت هنوز مشخصاتی از این تبلت منتشر نشده و نمی‌توان صرفا به خاطر برند اپل مطمئن بود که از سخت افزار قدرتمندی در آن استفاده خواهد شد.

اپل و سامسونگ علاوه بر بازار گوشی‌های هوشمند در بازار تبلت‌ها نیز با یکدیگر رقابت دارند. سال گذشته سامسونگ از تبلت پرچمدار خود با نام گلکسی تب اس 3 رونمایی کرد و چندین تبلت میان رده را نیز به بازار عرضه کرد که چندان موردتوجه کاربران قرار نگرفتند. اپل نیز از چندین نسخه مختلف از آیپدهای خود رونمایی کرد. باید دید رقابت این دو غول تکنولوژی در سال آینده به چه صورت خواهد بود و کدامیک موفقیت بیشتری را کسب می‌کنند.

  • ۹۶/۰۹/۱۳
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی