اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

مشخصات احتمالی هواوی انر 9 لایت فاش شد

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۵ ب.ظ

انر 9 لایت

امروز گوشی جدید هواوی با شماره مدل LDD-xxx در وبسایت TENAA رویت شد. در این وبسایت نامی از گوشی به چشم نمی‌خورد ولی تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد گوشی ثبت شده از خانواده انر می‌باشد. بر اساس خبرهای منتشر شده این گوشی همان هواوی انر 9 لایتاست که در هفته‌های آینده معرفی خواهد شد.

انر 9 لایت از طراحی زیبایی بهره می‌برد و مانند اکثر گوشی‌های اخیر هواوی حاشیه‌های باریکی در اطراف صفحه نمایش خود دارد. در قاب پشتی دوربین دوگانه افقی همراه با فلش LED و حسگر اثرانگشت به چشم می‌خورند.

هنوز خبری در مورد مشخصات این گوشی منتشر نشده ولی در شایعات آمده انر 9 لایت به صفحه نمایش 5.65 اینچی با رزولوشن +FHD مجهز خواهد بود که از نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به چیپست کرین 659 ، دوربین دوگانه 20 + 13 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپری آن اشاره کرد.

احتمالا این گوشی در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت عرضه خواهد شد که نسخه 32 گیگابایتی از 3 گیگ رم بهره می‌برد و قیمت احتمالی آن 195 دلار و نسخه 64 گیگابایتی به 4 گیگابایت رم مجهز می‌باشد و قیمت احتمالی آن نیز 240 دلار خواهد بود.

  • ۹۶/۰۹/۲۳
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی