اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

انر 9 لایت

چند روز پیش خبری در مورد رویت گوشی میان رده جدید هواوی در وبسایت TENAA منتشر شد. در شایعات آمده بود نام این گوشی انر 9 لایت می‌باشد و تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد. خبری که امروز منتشر شد، شایعات قبلی را در مورد این گوشی تایید می‌کند، همچنین در این خبر تاریخ معرفی میان رده جدید هواوی نیز 21 دسامبر عنوان شده است.

هواوی انر 9 لایت از نظر مشخصات شباهت زیادی به میت 10 لایت دارد. هر دو گوشی از 4 لنز دوربین برخوردار می‌باشند، بدان معنی که هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی این دو گوشی از لنزهای دوگانه بهره می‌برند. امروز اپراتور China Telecom برخی از مشخصات این گوشی را منتشر کرد که آنها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

صفحه نمایش 5.65 اینچ با رزولوشن 2160 * 1080 پیکسل – نسبت تصویر 18:9
پردازنده کرین 659 هشت هسته‌ای
رم 4 گیگابایت
حافظه داخلی 32 / 64 گیگابایت
دوربین پشتی دوگانه 13 + 2 مگاپیکسل
دوربین سلفی دوگانه 13 + 2 مگاپیکسل
باتری 3000 میلی آمپر
قیمت نسخه 32 گیگابایت 300 دلار

نسخه 64 گیگابایت 360 دلار

میان رده جدید چینی‌ها در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت عرضه خواهد شد که هر دو نسخه از 4 گیگابایت رم بهره می‌برند. همانطور که در تصاویر نیز مشخص است انر 9 لایت از طراحی زیبایی برخوردار است که در کنار مشخصات خوب و قیمت نسبتا مناسب این گوشی، آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها در رنج قیمتی 300 دلار تبدیل می‌کند.

  • ۹۶/۰۹/۲۶
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی