اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

مشخصات نوکیا 9 فاش شدند؛ صفحه نمایش اولد و پردازنده اسنپدراگون 835

پس از معرفی نوکیا 8، علاقه‌مندان نوکیا منتظر معرفی پرچمدار جدید این کمپانی هستند. امروز نوکیا 9 در FCC شد و در لیست منتشر شده از این گوشی برخی مشخصات آن فاش شدند که از آن جمله می‌توان به صفحه نمایش اولد 5.5 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 835 اشاره کرد.

مشخصات کامل نوکیا 9 را در جدول زیر مشاهده نمایید:
صفحه نمایش 5.5 اینچی – اولد
پردازنده اسنپدراگون 835 هشت هسته‌ای
حافظه داخلی 128 گیگابایت
سیستم عامل اندروید اوریو 8.0
دوربین پشتی دوگانه 12 + 13 مگاپیکسل
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
باتری 3250 میلی آمپر

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، صفحه نمایش پرچمدار جدید HMD Global ساخت ال جی است. نکته مثبت دیگر در مورد نوکیا 9 حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن می‌باشد که فضای زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین پشتی گوشی به دو لنز 12 و 13 مگاپیکسلی مجهز شده که احتمالا ساخت کمپانی زایس می‌باشند. اما دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی کمی عجیب به نظر می‌رسد، چرا که در نوکیا 8 شاهد به کارگیری دوربین 13 مگاپیکسلی بودیم و استفاده از لنز 5 مگاپیکسلی در نوکیا 9 بعید به نظر می‌رسد.

هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی پرچمدار جدید فنلاندی‌ها اعلام نشده ولی طبق شایعات در ماه ژانویه 2018 شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود. گوشی دیگری که ممکن است همزمان با نوکیا 9 معرفی شود، نسخه جدید گوشی میان رده این کمپانی با نام نوکیا 6 2018 می‌باشد.

  • ۹۶/۰۹/۲۹
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی