اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

روز گذشته تصاویری از رندرهای سه گوشی میان رده سونی با نام‌های اکسپریا XA2 ، XA2 اولترا و L2 منتشر شد. بر اساس این تصاویر نباید شاهد تغییرات زیادی در ظاهر میان رده‌های سال 2018 سونی باشیم. در ادامه تصاویر مربوط به رندرهای این سه گوشی را مشاهده نمایید.

همانطور که مشاهده می‌کنید قاب جلویی اکسپریا L2 و XA2 و XA2 اولترا همانند نسل‌های قبلی حاشیه‌های زیادی در بالا و پایین صفحه نمایش دارد. از جمله تغییرات در ظاهر این دو گوشی می‌توان به قرار گرفتن حسگر اثرانگشت در قاب پشتی اشاره کرد. از دوربین دوگانه نیز در اکسپریا L2 و اکسپریا XA2 و XA2 اولترا خبری نیست.

بر اساس خبرها سونی XA2 اولترا از صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080p و نسبت تصویر 16:9 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌‎توان به پردازنده اسنپدراگون 630 ، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. اکسپریا XA2 نیز از مشخصات مشابه با XA2 اولترا بهره می‌برد با این تفاوت که صفحه نمایش این گوشی 5 اینچی است.

  • ۹۶/۱۰/۱۴
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی