اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۸
آذر
۹۵

موبایل سامسونگ Behold اواخر سال 2008 میلادی به صورت انحصاری برای اپراتور مخابراتی آمریکایی T-Mobile عرضه شد.

نسخه دوم این تلفن همراه که در دوره خود به خاطر دوربین 5 مگاپیکسلی باکیفیت و البته تبلیغات جذاب و موزیکالش شناخته می شد، به نوعی مدل بازسازی شده ی آن و مجهز به سیستم عامل نوپای اندروید بود.

در واقع موبایل Behold 2 که حدوداً یک سال پس از نسخه اول روانه بازار شد، بعد از اولین گلکسی یکی از نخستین موبایل های اندرویدی سامسونگ بود که چندان دیده و شناخته نشد.

این موبایل که به نمایشگر 3.2 اینچی AMOLED مجهز بود، از شیشه ضدخش گوریلا گلس و رزولوشن 320 در 480 پیکسل بهره مند بود.

بقیه در ادامه مطلب

  • Tablet-Mobile
۲۸
آذر
۹۵

هوآوی به وعده خود عمل نمود و از موبایل «آنر مجیک» (Honor Magic) رونمایی کرد، که به نوعی خمیده ترین دستگاه کنونی بازار محسوب می شود و تمامی لبه های آن همچون سنگ های قیمتی تراش خورده، ضمن اینکه سخت افزار داخلش نیز کاملاً قدرتمند است.

این تلفن همراه از نمایشگر 5.09 اینچی با پنل امولد و رزولوشن QHD برخوردار شده که تراکم پیکسلی خیره کننده 577ppi را به ارمغان می آورد. بدنه زیبای این دستگاه 7.8 میلیمتر ضخامت داشته و وزن آن به 145 گرم می رسد، ضمن اینکه در رنگ های مشکی براق و سفید عرضه می شود.

بقیه در ادامه مطلب

  • Tablet-Mobile
۲۷
آذر
۹۵

شنیده های اخیر حاکی از آن است که کمپانی کره ای ال جی قصد دارد در جریان نمایشگاه CES 2017 که ماه آینده میلادی در شهر لاس وگاس برگزار می شود، چند تلفن هوشمند جدید معرفی نماید.

گفته می شود ال جی طی این نمایشگاه از 7 موبایل جدید که همگی در خانواده های سری X، سری K و سری Stylo قرار می گیرند پرده برخواهد داشت.

تمام خانواده های ذکر شده به عنوان موبایل های هوشمند میان رده شناخته می شوند و فعلاً خبری مبنی بر معرفی یک پرچمدار جدید در دست نیست.

بقیه در ادامه مطلب

  • Tablet-Mobile
۲۷
آذر
۹۵

گرچه سامسونگ به دلیل انفجار و آتش سوزی های پیاپی، دو فراخوان جمع آوری برای موبایل گلکسی نوت 7 صادر کرد و در نهایت مجبور به جمع آوری این فبلت پرچمدار از بازار شد، اما تا پیش از این قادر به شبیه سازی انفجار در آزمایشگاه خود نبود.

حالا بنابر گزارش های تازه، سامسونگ به صورت دقیق توانسته به مشکلات مربوط به باتری گلکسی نوت 7 پی ببرد؛ مشکلی که هزینه ای 5 میلیارد دلاری روی دست کره ای ها گذاشت و علاوه بر این، اعتماد مشتریان را نیز خدشه دار کرد.

سامسونگ می گوید که نتایج بررسی های خود را با مقامات و Korea Testing Laboratory به اشتراک گذاشته است. این کمپانی همچنین وعده داده که گزارشی دقیق راجع به دلیل آتش سوزی و انفجار گلکسی نوت 7 را تا پایان سال جاری میلادی منتشر کند اما ظاهراً در حال حاضر، آمادگی لازم برای به اشتراک گذاری نتایج بررسی های خود با عموم را ندارد.

اوایل ماه جاری میلادی، در گزارشی گفته شد که طراحی اشتباه باتری های مورد استفاده در گلکسی نوت 7، دلیل اصلی بروز آتش سوزی و انفجار آنها بوده است. سامسونگ ظاهراً به دنبال باتری های باریک با بیشترین گنجایش ممکن بوده تا بتواند فبلتی باریک با عمر باتری بالا را به دست مشتریان برساند؛ اما هیچ چیز آنطور که برنامه ریزی شده بود، پیش نرفته است.

  • Tablet-Mobile
۲۷
آذر
۹۵

مدت زیادی از معرفی پرچمداران شرکت سونی نمی گذرد، اما انتشار رندری از موبایل اکسپریا XA نشان می دهد که ژاپنی ها در حال آماده شدن برای معرفی نسلی تازه از موبایل های میان رده و اقتصادی هستند.

ظاهر اکسپریا XA را می بایست در راستای سبک جدید طراحی موبایل های هوشمند سونی در نظر گرفت. نمایی ساده و یکدست که برخی چندان از آن راضی نیستند، اما در عوض با بازخورد مثبت بیشتر کاربران مواجه گشته است.

بقیه در ادامه مطلب

  • Tablet-Mobile
۲۷
آذر
۹۵

Telegram تلگرام نرم افزار ارسال و دریافت پیام که تمرکز اصلی آن بر روی سرعت و امنیت است. این برنامه رایگان که به تازگی محبوبیت فوق العاده را در دنیا کسب کرده، به شدت سریع، ساده و ایمن است. شما می توانید تلگرام را روی همه دستگاه های خود از جمله گوشی، تبلت و حتی کامپیوتر نصب و استفاده کنید. تلگرام به شما اجازه می دهد بدون محدودیت به تعداد بی نهایت انواع پیام را برای دوستانتان ارسال و یا دریافت کنید. علاوه بر پیام با دانلود تلگرام می توانید انواع عکس ها، ویدئو ها و فایل های مختلف را بین دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی از دلایل اصلی محبوبیت بسیار بالای تلگرام، ارائه قابلیت ها و امکانات جدید، منحصر بفرد و بسیار کاربردی از جمله روبات و کانال است که این برنامه را در نوع خود بسیار ویژه و بی رقیب می کند.


جالب است بدانید، برنامه تلگرام در حال حاضر بیشتر از ۱۰۰ میلیون عضو دارد که این رقم بصورت ماهیانه در حال افزایش است. پس تردید نکنید که تلگرام یکی از برنامه هایی است که باید حتماً آن را در گوشی، تبلت و یا کامپیوتر شخصی خود داشته باشید.

دانلود در ادامه مطلب

  • Tablet-Mobile
۲۶
آذر
۹۵

گرچه مقایسه آیفون 6s اپل با گلکسی نوت 7 سامسونگ تا حدود زیادی اغراق آمیز است، اما این موبایل هوشمند شرکت کالیفرنیایی نیز در چند ماه اخیر دردسرهای زیادی را برای شرکت سازنده اش به وجود آورده است. پس از ماجرای نقص باتری تعدادی آیفون 6s که منجر به فراخوان جایگزینی آنها توسط اپل شد، این بار یک دستگاه دیگر پس از شارژ شدن دچار انفجار شده است.

اپل مشکل به وجود آمده برای باتری این تلفن های هوشمند را ناشی از قرار گرفتن زیاد از حد مواد سازنده باتری ها در معرض هوا اعلام کرده است. همین مشکل سبب می شود که در شارژ کمتر از ۳۰ درصد، گجت های مذکور به طور ناگهانی خاموش شوند.

بقیه در ادامه مطلب

  • Tablet-Mobile