اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۰
آبان
۹۶

هواوی روز 28 نوامبر از گوشی جدید خود با نام انر وی 10 در کشور چین رونمایی خواهد کرد. رونمایی سراسری این گوشی نیز روز 5 دسامبر در لندن برگزار می‌شود. در روزهای گذشته شایعاتی در مورد مشخصات و طراحی این گوشی منتشر شد. امروز نیز فبلت جدید هواوی در وبسایت TENAA رویت شد. بر اساس اطلاعات این وبسایت برخی مشخصات و تصاویر احتمالی این گوشی فاش شدند.

همانطور که در تصاویر مشخص است، انر وی 10 نیز مانند اکثر پرچمداران سال 2017 کمپانی‌های مختلف از طراحی جدیدی بهره می‌برد که در آن حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش کاهش یافته که همین امر موجب زیبایی بیشتر قاب جلویی گوشی شده است. در قاب پشتی نیز دوربین دوگانه افقی با همراه فلش LED و حسگر اثرانگشت دیده می‌شوند.

  • Tablet-Mobile
۲۹
آبان
۹۶

دو گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل‌های SM-A530F و SM-A730F تاییدیه وای فای را دریافت کردند. این دو شماره مدل مربوط به میان رده‌های امسال سری ای سامسونگ یعنی  گلکسی A5 2018 و A7 2018 می‌باشد.

گلکسی ای 7 2018 چندی پیش با همین شماره مدل در بنچمارک Geekbench مورد تست قرار گرفت که برخی از اطلاعات آن فاش شدند. بر همین اساس این گوشی به چیپست اگزینوس 7885 مجهز خواهد بود که با معماری 10 نانومتری ساخته شده است. این چیپست 6 هسته‌ای از 4 هسته کم قدرت و 2 هسته پر قدرت تشکیل شده است. همچنین A7 2018 به چیپست گرافیکی Mali-G71 و 6 گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

  • Tablet-Mobile
۲۹
آبان
۹۶

چند روز از انتشار نسخه آزمایشی اندروید 8 برای پرچمدار جدید نوکیا یعنی نوکیا 8 گذشته است. حال این کمپانی قصد دارد تا نسخه آزمایشی اندروید اوریو را برای نوکیا 6 نیز منتشر نماید. HMD Global اعلام کرده که تمام گوشی‌های این کمپانی که در سال 2017 معرفی شده‌اند تا پایان سال جاری میلادی نسخه 8 سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.

  • Tablet-Mobile
۲۸
آبان
۹۶

سامسونگ تبلت جدید خود با نام گلکسی تب ای 2018 را عرضه کرد. از جمله مشخصات این تبلت می‌توان به پردازنده 1.4 گیگاهرتزی، صفحه نمایش 8 اینچی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی آن اشاره کرد.

سامسونگ که هر ساله تعداد زیادی تبلت معرفی و عرضه می‌کرد، در سال‌های اخیر تبلت‌های کمتری را معرفی و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این کاهش تنوع در بخش تبلت‌های این کمپانی با توجه به تمایل کمتر کاربران برای خرید تبلت‌هاست. در حال حاضر و با توجه به بزرگ شدن صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند، اکثر مردم خرید گوشی را به تبلت‌ها ترجیح می‌دهند.

  • Tablet-Mobile
۲۷
آبان
۹۶

در هفته‌های گذشته خبرهای زیادی در مورد گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شد که در این خبرها به مشخصات و ظاهر احتمالی پرچمداران جدید سامسونگ اشاره شده بود. برخی خبرها از به کارگیری از تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش در پرچمداران 2018 سامسونگ حکایت داشتند و برخی دیگر به استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره سامسونگ و حذف حسگر اثر انگشت اشاره کرده بودند.

بر اساس خبری که امروز در وبسایت‌های چینی منتشر شد پرچمداران سری اس سال 2018 سامسونگ در رویداد MWC 2018 معرفی و همانند سال گذشته در ماه آپریل عرضه خواهند شد. پیش‌تر در خبرهای خوانده بودیم که گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در سه ماهه اول سال 2018 عرضه خواهند شد.

  • Tablet-Mobile
۲۶
آبان
۹۶

اگر پیگیر اخبار گوشی‌های هوشمند باشید حتماً با نام وان پلاس (OnePlus) آشنایی دارید. این شرکت چینی که در چند سال گذشته حسابی توانسته نامی برای خود دست و پا کند، بیشتر از هر چیز به عرضه گوشی‌های رده بالا با قیمتی متوسط شهرت دارد. البته درست است که اکثر تولید کنندگان چینی، قیمت‌های بسیار پایین و مناسبی را برای گوشی‌های خود تعیین می‌کنند، اما وان پلاس موفق شده با بازاریابی بهتر و عرضه و کنترل کیفیت به مراتب مناسب‌تر، دل هواداران اندروید را به دست آورد.

  • Tablet-Mobile
۲۶
آبان
۹۶

گوشی‌های سری جی سامسونگ به دلیل قیمت پایین‌تر و مقرون به صرفه‌ بودن، مورد توجه بسیاری از کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. سامسونگ نیز با توجه به همین موضوع هر ساله نسخه‌های جدید گوشی‌های این سری را معرفی و عرضه می‌کند. یکی از گوشی‌های سری جی سامسونگ که 2 سال پیش معرفی شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت گلکسی جی 2 پرو بود.

امروز گوشی رده پایین جدید سامسونگ در بنچمارک Geekbench مورد تست قرار گرفت و همانند سایر گوشی‌های تست شده در این بنچمارک، اطلاعاتی از آن فاش شد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

  • Tablet-Mobile