اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

۲۳ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۹
آذر
۹۶

مشخصات نوکیا 9 فاش شدند؛ صفحه نمایش اولد و پردازنده اسنپدراگون 835

پس از معرفی نوکیا 8، علاقه‌مندان نوکیا منتظر معرفی پرچمدار جدید این کمپانی هستند. امروز نوکیا 9 در FCC شد و در لیست منتشر شده از این گوشی برخی مشخصات آن فاش شدند که از آن جمله می‌توان به صفحه نمایش اولد 5.5 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 835 اشاره کرد.

مشخصات کامل نوکیا 9 را در جدول زیر مشاهده نمایید:
صفحه نمایش 5.5 اینچی – اولد
پردازنده اسنپدراگون 835 هشت هسته‌ای
حافظه داخلی 128 گیگابایت
سیستم عامل اندروید اوریو 8.0
دوربین پشتی دوگانه 12 + 13 مگاپیکسل
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
باتری 3250 میلی آمپر
  • Tablet-Mobile
۲۸
آذر
۹۶

هواوی Enjoy 7S

در روزهای گذشته خبرهایی درباره گوشی جدید هواوی با نام Enjoy 7S منتشر شد. در این خبرها به ظاهر احتمالی و برخی مشخصات این گوشی اشاره شد. امروز هواوی رسما ازمحصول میان رده جدید خود با نام Enjoy 7S رونمایی کرد. از جمله مشخصات این گوشی می‌توان به چیپست کرین 659 و دوربین دوگانه اشاره کرد.

همانطور که مشاهده می‌کنید Enjoy 7S نیز طراحی مشابه با محصولات اخیر هواوی دارد. در قاب جلویی صفحه نمایش 5.65 اینچی قرار دارد که از حاشیه‌های نازکی برخوردار می‌باشد. این موضوع باعث زیبایی ظاهری این گوشی شده است. در قاب پشتی نیز دوربین دوگانه به همراه فلش LED و حسگر اثرانگشت به چشم می‌خورند.

  • Tablet-Mobile
۲۷
آذر
۹۶

مدیاپد ام 5

تبلت‌های هواوی در سال‌های اخیر مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. قیمت مناسب و مشخصات سخت افزاری خوب باعث شده تا تبلت‌های این کمپانی چینی فروش نسبتا خوبی در بازار جهانی داشته باشند.

امروز خبری در وبسایت‌های مختلف منتشر شد که به مشخصات تبلت جدید هواوی اشاره داشت. مدیاپد ام 5 تبلت پرچمدار جدید هواوی می‌باشد که احتمالا در رویداد MWC2018 یا CES2018 معرفی خواهد شد. همانطور که می‌دانید اهالی کشور چین عدد 4 را بدشگون می‌دانند، از این رو پس از تبلت مدیاپد ام 3 که سال گذشته معرفی و عرضه شد، امسال مدیاپد ام 5 معرفی می‌شود.

  • Tablet-Mobile
۲۶
آذر
۹۶

انر 9 لایت

چند روز پیش خبری در مورد رویت گوشی میان رده جدید هواوی در وبسایت TENAA منتشر شد. در شایعات آمده بود نام این گوشی انر 9 لایت می‌باشد و تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد. خبری که امروز منتشر شد، شایعات قبلی را در مورد این گوشی تایید می‌کند، همچنین در این خبر تاریخ معرفی میان رده جدید هواوی نیز 21 دسامبر عنوان شده است.

هواوی انر 9 لایت از نظر مشخصات شباهت زیادی به میت 10 لایت دارد. هر دو گوشی از 4 لنز دوربین برخوردار می‌باشند، بدان معنی که هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی این دو گوشی از لنزهای دوگانه بهره می‌برند. امروز اپراتور China Telecom برخی از مشخصات این گوشی را منتشر کرد که آنها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

  • Tablet-Mobile
۲۵
آذر
۹۶

گلکسی اس 9 پلاس

در هفته‌های اخیر خبرهای زیادی در مورد پرچمداران سال 2018 سامسونگ شنیده و خوانده‌ایم. در این خبرها به مشخصات احتمالی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس اشاره شده بود. امروز رندهای جدیدی از گلکسی اس 9 پلاس منتشر شد که ما را بیشتر با ظاهر احتمالی پرچمدار جدید سامسونگ آشنا می‌کند. در ادامه رندرهای مربوط به این گوشی را مشاهده نمایید:

در خبرها آمده گلکسی اس 9 به دوربین  با لنز تکی مجهز خواهد بود و این در حالی است که احتمالا گلکسی اس 9 پلاس از دوربین دوگانه بهره می‌برد. اگر این خبر درست باشد سامسونگ نیز راه اپل را در پیش گرفته و قصد دارد یکی از پرچمداران سری اس خود را با دوربین تکی و دیگری را با دوربین دوگانه عرضه نماید.

همانطور که در تصویر مربوط به رندر گلکسی اس 9 پلاس نیز مشخص است، در قاب پشتی این گوشی دوربین دوگانه عمودی به همراه فلش LED و حسگر اثرانگشت به چشم می‌خورند.

  • Tablet-Mobile
۲۳
آذر
۹۶

انر 9 لایت

امروز گوشی جدید هواوی با شماره مدل LDD-xxx در وبسایت TENAA رویت شد. در این وبسایت نامی از گوشی به چشم نمی‌خورد ولی تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد گوشی ثبت شده از خانواده انر می‌باشد. بر اساس خبرهای منتشر شده این گوشی همان هواوی انر 9 لایتاست که در هفته‌های آینده معرفی خواهد شد.

انر 9 لایت از طراحی زیبایی بهره می‌برد و مانند اکثر گوشی‌های اخیر هواوی حاشیه‌های باریکی در اطراف صفحه نمایش خود دارد. در قاب پشتی دوربین دوگانه افقی همراه با فلش LED و حسگر اثرانگشت به چشم می‌خورند.

  • Tablet-Mobile
۲۱
آذر
۹۶

شیائومی می 6

با نزدیک شدن به آغاز سال 2018 شایعاتی در مورد پرچمداران کمپانی‌های مختلف که در این سال معرفی خواهند شد، منتشر می‌شود. یکی از کمپانی‌های چینی که در چند سال اخیر محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده، شیائومی است. سال گذشته این کمپانی با عرضه پرچمدار خود با نام می 6 توانست توجه بسیاری از کاربران را به این گوشی مجذب نماید. مشخصات سخت افزاری قدرتمند و قیمت مناسب از جمله عوامل موفقیت پرچمدار شیائومی بودند.

بر اساس خبری که امروز در وبسایت‌های چینی منتشر شد، شیائومی قصد دارد تا پرچمدار جدید خود را در دو نسخه با نام‌های می 7 و می 7 پلاس معرفی و عرضه نماید. تاریخ احتمالی رونمایی از این دو گوشی نیز ماه مارس عنوان شده است.

در شایعات آمده می 7 به صفحه نمایش 5.65 اینچی و می 7 پلاس به صفحه نمایش 6.01 اینچی مجهز خواهند بود. نسبت تصویر در هر دو گوشی 18:9 می‌باشد و این بدان معناست که پرچمداران جدید شیائومی حاشیه‌های نازکی در اطراف صفحه نمایش خود دارند. از دیگر مشخصات احتمالی این دو گوشی می‌توان به چیپست اسنپدراگون 845 و 6 تا 8 گیگابایت رم اشاره کرد

  • Tablet-Mobile