اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

هرگاه از نقشه و مسیریابی سخن به میان می آید، همگی از گوگل مپز به عنوان سردمدار این حوزه یاد می کنند. با این حال همیشه عملکرد ضعیف نقشه های گوگل در زمینه قابلیت های آفلاین مورد انتقاد کاربران بوده است.

این نقطه ضعف امروز با عرضه یک بروزرسانی پوشش داده خواهد شد. گوگل طی بیست و چهار ساعت آینده امکان جستجو و مسیریابی آفلاین را به نسخه اندروید گوگل مپز اضافه خواهد کرد و طی هفته های آینده این قابلیت را در اختیار کاربران iOS نیز قرار خواهد داد.

بقیه در ادامه مطلب

پیش از استفاده از نقشه های آفلاین، در ابتدا می بایست نقشه منطقه مورد نظرتان را در حالت آنلاین دانلود کرده باشید. با این کار، گوگل مپز هر 15 روز یکبار و هر زمان که به اینترنت متصل بودید، نقشه ها را به صورت خودکار بروزرسانی می کند بنابراین می توانید از بروز بودن نقشه ها اطمینان حاصل کنید.

البته در نقشه های آفلاین محدودیت هایی هم دارید: تنها اسم مراکز به ثبت رسیده در گوگل مپز را به همراه امتیازات و شماره تلفن آنها مشاهده می کنید و نمی توانید تصاویر و بررسی کاربران در آن نقطه را ببینید. همچنین امکان سوئیچ به نقشه های هوایی و مسیریابی پیاده یا جاده ای به صورت آفلاین را ندارید.

اما با وجود این مشکلات جزئی، این بروزرسانی می تواند یکی از بزرگترین مشکلات گوگل مپز را مرتفع کرده و از حجم انتقادات در مورد این اپلیکیشن مسیریابی بکاهد.

بنابرگفته آماندا بیشاپ مدیر پروژه های گوگل، با بروزرسانی گوگل مپز شاهد سرعت جستجو و بارگذاری بالاتری نسبت به نسخه های پیشین خواهید بود.

منبع : digiato

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی