اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

گلکسی اس 9 در ماه آپریل عرضه می شود؟!

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۳۳ ب.ظ

در هفته‌های گذشته خبرهای زیادی در مورد گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شد که در این خبرها به مشخصات و ظاهر احتمالی پرچمداران جدید سامسونگ اشاره شده بود. برخی خبرها از به کارگیری از تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش در پرچمداران 2018 سامسونگ حکایت داشتند و برخی دیگر به استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره سامسونگ و حذف حسگر اثر انگشت اشاره کرده بودند.

بر اساس خبری که امروز در وبسایت‌های چینی منتشر شد پرچمداران سری اس سال 2018 سامسونگ در رویداد MWC 2018 معرفی و همانند سال گذشته در ماه آپریل عرضه خواهند شد. پیش‌تر در خبرهای خوانده بودیم که گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در سه ماهه اول سال 2018 عرضه خواهند شد.

البته روزهای گذشته در خبرها دیدیم که احتمالا نسخه دیگری از پرچمدارن امسال کمپانی کره‌ای با نام گلکسی اس 9 مینی نیز همراه این دو گوشی معرفی و عرضه خواهد شد. بنابراین در رویداد معرفی سامسونگ باید منتظر رونمایی همزمان از 3 گوشی جدید این کمپانی باشیم.

شایعاتی در مورد مشخصات احتمالی پرچمداران سامسونگ منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌نمایید:

پردازنده اسنپدراگون 845
رم 6 گیگابایت
دوربین پشتی 16 مگاپیکسل
دوربین سلفی 12 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 8 اوریو

در هفته‌های آینده و با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچمداران جدید سامسونگ، خبرهای دقیق‌تری از آنها منتشر می‌شود. برای پیگیری جدیدترین خبرها در مورد گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با دیجی‌رو همراه باشید.

  • ۹۶/۰۸/۲۷
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی