اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

اخبار به روز موبایل و تبلت های جدید

اخبار ، برنامه و بازی برای موبایل و تبلت

-->
filesellfilesell
filesell

شیائومی می 6

با نزدیک شدن به آغاز سال 2018 شایعاتی در مورد پرچمداران کمپانی‌های مختلف که در این سال معرفی خواهند شد، منتشر می‌شود. یکی از کمپانی‌های چینی که در چند سال اخیر محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده، شیائومی است. سال گذشته این کمپانی با عرضه پرچمدار خود با نام می 6 توانست توجه بسیاری از کاربران را به این گوشی مجذب نماید. مشخصات سخت افزاری قدرتمند و قیمت مناسب از جمله عوامل موفقیت پرچمدار شیائومی بودند.

بر اساس خبری که امروز در وبسایت‌های چینی منتشر شد، شیائومی قصد دارد تا پرچمدار جدید خود را در دو نسخه با نام‌های می 7 و می 7 پلاس معرفی و عرضه نماید. تاریخ احتمالی رونمایی از این دو گوشی نیز ماه مارس عنوان شده است.

در شایعات آمده می 7 به صفحه نمایش 5.65 اینچی و می 7 پلاس به صفحه نمایش 6.01 اینچی مجهز خواهند بود. نسبت تصویر در هر دو گوشی 18:9 می‌باشد و این بدان معناست که پرچمداران جدید شیائومی حاشیه‌های نازکی در اطراف صفحه نمایش خود دارند. از دیگر مشخصات احتمالی این دو گوشی می‌توان به چیپست اسنپدراگون 845 و 6 تا 8 گیگابایت رم اشاره کرد

در خبرهای قبلی خواندیم که می 7 به دوربین دوگانه جدیدی مجهز خواهد بود که برخی ویژگی‌های واقعیت افزوده را نیز پشتیبانی می‌نماید. هر دو لنز دوربین دوگانه این گوشی ساخت کمپانی سونی بوده و نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت زیادی داشته است.

باید دید شیائومی امسال نیز همانند سال گذشته قیمت مناسبی برای پرچمدار خود انتخاب می‌کند یا همچون کمپانی‌های بزرگ سعی در افزایش قیمت پرچمداران خود دارد. به هر حال یکی از دلایل موفقیت و درخشش این کمپانی چینی در سال‌های اخیر عرضه محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت بوده و بعید است مدیران آن سعی در تغییر استراتژی خود داشته باشند.


  • ۹۶/۰۹/۲۱
  • Tablet-Mobile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی